2011. december 4., vasárnap

Adventi naptár

Már sokszor megfordult a fejemben, hogy veszek egy kész adventi naptárat, telerakom ezzel azzal és nincs vele gondom. Aztán mindig eszembe jut valami, és meg akarom valósítani. Csak nem kellene az utolsó pillanatra hagyni a dolgokat. Persze, hogy halogattam. 30-án akartam elkészíteni. 29-én este fájni kezdett a bölcsességfogam. 30-án már összegömbölyödve vártam az 1 órát, amikor mehetek a fogorvoshoz. Délben csörgött a telefon, hogy menjek Picúrért az oviba, mert lázas. Telefon Apucinak, menjen ő, mert én épp indulnék a fogorvoshoz. Ő indult, én indultam. Foghúzás. Másnap migrén. Pozitívan próbálom szemlélni a dolgokat, de azért Murphynek is volt némi igaza.
Szóval csúszott a naptár összeállítás. De már kész van!!! Az oldalán két csillogó skatulya lóg, abba rejtik az angyalok a kis meglepetéseket (szaloncukor, matrica, mogyoró). A fának pedig hosszú a szára, azt vagdossuk naponta, számolgatva, mennyit kell még aludni.



1 megjegyzés:

Mamucni írta...

Felnézek Rád! A nagy az idén kész (pónis) naptárt kapott, a kicsi semmilyet. (A nagynak most van először.) Ötletem ezernyi, megvalósításra nulla került. Pedig nekem nem is fáj a fogam.