2013. március 12., kedd

Kokárda március 15.

A suliban Kópé zöld kéz volt, mint egy ufó, aztán meg fehér, de lehetett volna még véres kezű is. Ezt ő mesélte. Festékeztek és hatalmas kokárdát gyártottak úgy, hogy a kézlenyomataikkal színezték a felületet. Tavaly én is készítettem különlegességet, például ezt:

 de most is találtam néhányat:

Kokárda virág bross, Ékszer, óra, Bross, kitűző, Ő egy szép kokárda-virág. Nem csak Március 15-ére! :-)
Organza és gyöngy felhasználásával készítette..., Meska

Kokárda-madárka, Ékszer, óra, Bross, kitűző, Ezt a madárkát a kokárda színeivel készítettem. Minden öltés kézzel varrt. 
 Mérete: 8cm., Meska

Ilyen fülbevalót elfogadnék:

Nemzeti madárkák fülbevaló a Bubudekor logó madarai, Magyar motívumokkal, Ékszer, óra, Fülbevaló, A Bubudekor-Mesedekor logó madárkáit most már viselheted a füledben is, nem csak kitűzőként.
Hamaros..., Meska
Ezeket a meskán találtam.


Nincsenek megjegyzések: