2010. március 14., vasárnap

Cirkusz a cirkuszban





Narancssárgának (egy barátnőm, akinek ilyen színe van Kópé szerint) hála pénteken cirkuszban jártunk. VIP jegyekkel felszerelkezve vágtunk bele a nagy programba. (Nem estünk kétségbe, mert tavaly már voltunk a 2 gyerekkel, akkor Picúr még nem is volt 1 éves, és végignézte akkor is. Csak az utolsó negyedórában problémázott.) A múltkori látogatástól felbuzdulva önbizalom töltött el és bátran néztem az esti program elébe. Esti, hisz 6-kor kezdődött és 8 után lett vége. Picúr pedig negyed 8 kor már aludni szokott...

Szervezői készségem az anyai szívemmel párosult és ez okozott némi fennakadást. Ugyanis megszántam Kópét, aki napok óta azért könyörög, hozzam haza ebéd után. (mindig csak reggel könyörög, aztán nem akar hazajönni...)
Szóval hazahoztam. Lefeküdt. Nem csuktam be rendesen az ajtót, fél óra múlva Picúr betrappolt hozzá...Semmi alvás. Odafelé mindketten elaludtak. Kópét szinte félálomban vittük be. Hisztizett, míg el nem kezdődött az előadás. Aztán nagyon tetszett mindenkinek a műsor. Elefánt, tigrisek, zebrák, lovas akrobaták és a Rippel testvérek is jöttek. Belőlük egy kicsit nagy volt a dózis 24 óra alatt. Csütörtök este voltak a Fábry showban, aztán reggel a Reggeliben az RTL-en, és a cirkuszban is. Milyen jó lenne, ha nem lenne tv-nk:). Akkor a meglepetés erejével hatott volna a produkciójuk. Kópét mindenesetre lenyűgözték.
Picúrnak a lovas akrobataszámok tetszettek a legjobban. Sokszor tapsolt és nagyon türelmesen végigülte a 2,5 órát. (Igaz, felszerelkeztem keksszel, ropival, teával, aszalt almával és egyebekkel)
Kópé a végén kiakadt, mert nem voltak kígyók, aligátorok és mambák pedig a jegy hátulján ezt ígérték. (Ígértek oroszlánokat is, de voltak tigrisek ,az még oké volt szerinte)
Hazafelé szidta a telet, mert azt mondtam, azért nem jöttek a kígyók. Aztán elaludt az autóban. Itthon újra hisztizett, hogy ő fürdeni akar. (Hazaérkezve álmában átöltöztettem pizsibe, de felriadt) Akkor be a kádba, ahol hisztizett,hogy fázik.
Aztán végre mindkettő ágyba került.
Tanulság:
Többet nem hozom haza ebéd után, ha este bármit tervezek velük.
Nem olvasom fel neki előre a programot.

Minden hiszti ellenére szuper volt a cirkusz!

Nincsenek megjegyzések: