2010. március 14., vasárnap

Mesefőzés

Mesefronton még mindig Labdarózsa van terítéken és lesz is mostanában, mert van még olvasatlan történet a könyvben. Minden mesében előkerül valamilyen étel, amihez természetesen Kópénak azonnal kedve támad. Azonnal. Az ő kis világában elképzelhető, hogy én este 8kor nekiállok szilvásgombócot főzni neki. Az én kis világomban ez nem képzelhető el. De nem vagyok kegyetlen, másnap megcsináltam neki vacsorára. És segített is kicsit. Ő forgatta a gombócokat a pirított zsemlemorzsába.



Aztán a tegnap esti mesében Tyúkanyó kolbászt sütött Labdarózsának és Szidol cicának. Kópé reakcióját meg se kellett várnom ,már mosolyogtam. Holnap ez lesz az ebéd.

2 megjegyzés:

Roodkapje írta...

spenót is lesz meg sok egészséges zöldség és gyümölcs?
nem ér pótlapokat utólag beleszerkeszteni a könyvbe!

Orsi írta...

A múltkor szüreteltek a szereplők. Minden szüretelő szőlőt kapott jutalmul. Volt, akinek nem volt jó a szőlő. Na pont neki sütött kolbászt a Tyúk. Valahogy a kolbász jobban megfogta Kópét.