2010. május 15., szombat

Bodzaszörp és párafigurák


kép:archiv.magyarszo.com

Mit nekünk meteorológusok! Napok óta mondogatják, hogy hétvégén esni fog, mintha dézsából öntenék, mi nem hittünk nekik.
Elindultunk az éves rendes bodza-beszerzőkörútra. A Pilisben szedtük tavaly is, ezt a hagyományt nem akartam felrúgni. Már izgatottan készültem, mert a tavalyi szörp nagyon jó lett. A bodzaszörp számomra a nyár íze.
Sajnos a meteorológusok ezúttal nem tévedtek. Esett. De az erdőben, a fák közt 2 órát sétáltunk, mert csak csöpörgött. Aztán az elemózsiánkat már a kocsiban fogyasztottuk el, mert zuhogott. És zuhogott. És zuhogott. Jobb ötletem nem lévén, az ablaküvegre figurákat rajzoltam, bal kézzel, mert úgy viccesebbek lettek. Kópé szerint nem vicces, hanem csúnya. Aztán cipő nélkül mászkáltak benn a kocsiban egyik ülésről a másikra. Kópé közölte, nagyon jól érzi magát. Legalább ennyi.
És a bodza: A hegyekben hidegebb van, mint a városban. Stimm? Kevesesebb napfény éri a magas fák miatt a bodzabokrokat. Stimm?
Nekem ez nem jutott eszembe. A bodza épphogy csak bimbódzik. 2 hét múlva újra megpróbáljuk.

1 megjegyzés:

Roodkapje írta...

esetleg leszüretelhetitek a kertünkben lévő, nekünk leginkább útban lévő bokrot. Merthogy van ilyenünk, stimm?