2010. május 6., csütörtök

kavicsfa

Napjaink leginkább a különböző játszóterek vonzáskörzetében telnek. Közben lessük a fenyegető esőfelhőket.

Ma Picúrral kavicsfát ültettünk. Ovi után olyan hatalmas felhők jöttek, hogy kész bolondságnak tűnt akárcsak a játszótér felé kanyarodni is, de mégis megtettük és milyen jól döntöttünk. Viszont az ügy hirtelenségléből adóódóan nem volt nálunk homokozójáték. Mikor Picúr bemászott a homokozóba, nem estem kétségbe, fogtam egy kis botot, azzal rajzolgattam figurákat neki. Majd kis gödröket ástunk és kavicsot ültettünk. Erre persze rögtön ott termett egy kislány, hogy mit csinálunk- biztos érdekes volt, hogy játék nélkül játszunk. Mondtam neki, hogy kavicsfát ültettünk. Aztán odajött a barátnője is. Kitaláltam egy kis mesét a kavicsfáról, aminek a terméseit kis manók szüretelik, hogy kis kavicskastélyt építsenek belőle.

Illusztrációnak nem kavicsfát, hanem egy vicces képet csatolok. Nagyon tetszenek ennek a művésznek a képei:



Fotó: Mark Meyers

Nincsenek megjegyzések: