2010. május 28., péntek

Képet a falra

Régóta tervezgetem, hogy lecserélem a Micimackós képeket a falon a gyerekszobában. A körben futó díszcsík amúgy is Micimackós, már untam őt és a barátait. De nem találtam megfelelő képeket. Aztán beleakadtam a gyerekszoba blogba. Az egyik kedvenc blogom lett. Van egy sorozatuk a "Képet a gyerekszobába". Ezek közt mazsolázgattam és rátaláltam néhány nagyon jóra. Előhívattam párat és a gyerekek választhattak, mi kerüljön az ágyuk fölé és a gyerekszoba ajtajára. Picúr az összeset elvette és elszaladt a lakás másik végébe. Úgy döntöttem, majd én választok helyette.
Már csak a Micimackós díszcsíkot kellene lecserélni. Örülni fog Apuci. :D

Az ajtóra való képet Kópé választotta. Ami végül nem került kívülre, azt az ajtó belső oldalára ragasztottuk.


Forrás: Nicolas Gouny

Kópé ágya fölé:



Forrás:Mark Meyers

Picúr ágya fölé többek közt ez:
(és szintén Nicolas Gounytól néhány pillangós, tündéres kép.)


Forrás: Nicolas Gouny

Nincsenek megjegyzések: