2010. november 25., csütörtök

Adventi koszorú







Bár az adventi koszorúk terén számtalan szín és formavariáció létezik, nekem nem sok választásom van. A koszorút az oviban készítjük, katolikus ovi lévén a színkombináció a lila és a rózsaszín. Észrevettem, hogy egy másik csoport nem ilyen színű gyertyákkal dolgozik. Rákérdeztem az óvónéninél, hogy miért is. Halkan, oldalra sandítva csak annyit mondott: azok a szülők nem voltak hajlandóak másként eljönni. Hát így. Imi atya elmondta, miért is használjuk ezeket a színeket (a lila a bűnbánat színe, a rózsaszín az örömé). Azok a szülők pedig meg se fordultak, szemük se rebbent. Renitensek. :)

Tavaly az ovisat mamának adtuk, a miénk ilyen volt:



Idén pedig megtartjuk magunknak az oviban készítettet(Kópé hozta a díszeket és ő dirigált, mi hová kerüljön. Én pedig végrehajtottam az utasításait.)

2 megjegyzés:

Unknown írta...

Sziasztok!
Ügyesen dirigált Kópé,nagyon szép lett az idei adventi koszorútok!
Üdv:Móni

Orsi írta...

Köszi! Az igazsághoz azért hozzátartozik, hogy a narancssárga és piros szárazvirág díszekről le kellett beszélnem.