2010. december 18., szombat

Ajándék SK 2.



Bon-bon. Házilag. Miért készítem csak karácsonykor? Miért? ezt kérdezgettem magamtól. Mert így szoktam meg, de megpróbálok ezen a szokáson változtatni.

Tavaly is készítettünk Kópéval, akkor egy recept alapján fele csoki, fele Nutella keverékéből öntöttük ki bon-bonjainkat. Csakhogy a hűtőből kivéve elég hamar puha lett (a Nutella miatt) ezért elhatároztam, hogy a következő karácsonyra-azaz a mostanira- csak csokiból készítem. Így:
1. Gőz felett olvasztottam 1 tábla csokit. 70%-osat. Kikentem a formát vele és lehűtöttem.
2. Kópé és Picúr tölteléket tett bele (most marcipánt, de csinálunk egy mogyorósat is még). Picúr többet tömött a szájába, mint a mélyedésekbe. Hát így.



3. gőz felett olvasztottam 1,5 tábla csokit- tejcsokit- és feltöltöttem a formákat. Lehűtöttem. (aztán magam is, hogy nehogy befaljam ott rögtön)

Nincsenek megjegyzések: