2010. december 14., kedd

Luca nap




Tegnap nagy nap volt! Luca nap, igazi boszorkányünnep! Ha 3 lábú lucaszékre áll a tömegben valaki, megláthatja, ki a boszorkány. Na arra azért nem vállalkoztam, hogy egy ilyet faragjak. Mert a végén feláll rá valaki és rájön, én vagyok az :D. Számunkra azért óriási ünnep a tegnapi, mert megszületett várva-várt unokaöcsém. És azért vagyok boszorkány, mert megálmodtam, hogy fogják hívni (titok volt).

A kórházi látogatás előtt maradt egy kis időnk és a gyerekekkel ápoltuk a hagyományokat. Búzát ültettünk, ami majd Karácsonyra fog szépen kizöldellni. A képen nem látszik, de az alatta lévő tálban víz van, ami folyamatosan párolog. A felső tároló lyukacsos. A magokra nedves vattát is tettem, hogy a csírázásig felülről is kapjanak vizet.

Nincsenek megjegyzések: