2015. február 5., csütörtök

Gandalf a farsangon

                                               


Kópé osztálya tegnap farsangozott. Meseszereplők volt a téma. Kópé Gandalfot személyesítette meg. Nem olvasta, nem látta a Gyűrűk urát, még mielőtt rám külditek a gyerekvédelmet. Egyszerűen a turiban kitúrt magának egy varázskapalatot, amiből hosszú ősz haj lógott. Én meg néhány mondatban összefoglaltam a 3 kötetet. A lényeg, hogy az ősz hajú varázssipka mehetett a kosárba. Hát így.
A legjobb barátja itt volt nálunk szombat délután. Egy halkszavú, nagyon aranyos, alacsony kisfiú. Mikor meghallotta, hogy Kópé Gandalf lesz, akkor felkiáltott, de jó, akkor Frodó leszek! :D És az is lett, gyűrű lógott a nyakában. Cukik voltak. 

Hazafelé egy másik kisráccal együtt jöttünk, mi anyukák kérdeztük tőlük, milyen volt a farsang. Csupa vidám dolgot meséltek. 

Kópé:-Csak azt nem értem anya, miért öltözött Adélka öreg királylánynak?
Én és a másik anyuka:- Öreg királylánynak?
Kópé és haverja: -Igen, öreg királylánynak!
Én: -És az melyik mesében szerepel?

csend

Kópé: -Lehet, hogy az öreg király lánya volt inkább.
Én már röhögve:-Hát az nem mindegy!
Gyerekek: - Nem mindegy?
Én: Hát a királylánynak nagyon nem.

Nincsenek megjegyzések: