2010. május 19., szerda

Fűszertanoda

Mert illatosak és szépek. Ezért. Mert csak. Semmi apropója nem volt annak, hogy előszedtem néhány érdekességet a fűszeres fiókomból. Talán annyi, hogy nemrégiben eszembe jutott, hogy nálunk az oviban volt olyan játék, ami az érzékszerveket fejlesztette. Olyan kis dobozok voltak benne, mint a diafilmes dobozkák. Párosítani kellett őket: bekötött szemmel az ugyanolyan illatúakat, az ugyanolyan hangúakat és ugyanolyan tapintásúakat kellett megtalálni. Imádtam.
Én egyelőre nem kötögettem a gyerekek szemét, meg nem gyártottam le a kis dobozokat, csak megnéztük, megszagoltuk az egész borsot, a szegfűszeget, a fahéjat, a csillagánizst, a babérlevelet....Picúr mindent meg akart enni, így elég ébernek kellett lennem. Aztán kapott egy háztartási kekszet a kezébe.


kép:kulinarisvilag.hu

Nincsenek megjegyzések: