2010. november 26., péntek

Babra megy a játék

Kitaláltam egy játékot, amit a végtelenségig lehet játszani. Azért szerencsére egyszercsak ráunt Kópé. Akkor belendült Picúr és "bobója" felkiáltással elvitte, majd szétszórta a babokat a lakásban. Így én játszhattam porszívósat, ezt is lehet a végtelenségig játszani.

Elővettem 12 db fehér babszemet és pöttyöket rajzoltam rá alkoholos filccel, 1-6ig és csináltam belőle két sorozatot. Az első sorozat Kópénak járt, a második nekem. Dobókockával dobtunk. Amit mutatott a kocka, olyan babszemet nyertünk el a másiktól. Ha már nem volt Kópénak olyan számú babja, akkor hoppon maradtam. Hol nekem, hol Kópénak volt több belőle. De így legalább sosem keseredett el, hogy veszít.



2 megjegyzés:

Unknown írta...

Szia! Régen jártam már itt. Visszaolvastam, jó kis kézműves délutánokat tartasz otthon.
Szépek az alkotások!
Krizantina

Orsi írta...

Köszi! Azért te se panaszkodhatsz, hogy unatkoznátok délutánonként. :)