2011. április 6., szerda

Húsvétváró nyuszik

Minden évben megfogadom, hogy több húsvéti Praktika magazint nem veszek (meg karácsonyit se), mert van egy rakat, olyanok is, amikből még semmit sem készítettem el. Azokból is lehetne ötleteket meríteni. Észérvek vannak, nem kell keresnem. Mégis elcsábulok. Megvettem, mert tetszett a....meg tudom magyarázni.
De legalább fel tudok mutatni valamit! Megvarrtam a nyuszikat, amik szerepeltek az újságban. Persze rögtön kettőt, hogy ne legyen veszekedés. Igaz, lekicsinyítettem a szabásmintát, de így is jó lett.

3 megjegyzés:

Roodkapje írta...

tényleg jó lett.
bérnyúlvarrást nem vállalsz vé-hé-le-het-le-he-nül??

Livianyu írta...

Csinosak! :-)
Nekem sokkal könnyebb dolgom volt a rájával. :-D
Nálunk nem kizáró ok, ha kettő van, tizenkettőn is össze tudnak veszni.

Mamucni írta...

De cukik:o) Én is mindig megfogadom,...most nem vettem. volt más,...amit szintén megfogadtam, mégis:o)