2010. június 22., kedd

Jó pap holtig tanul

Mikor felvetettem, hogy keressünk magunknak színezni valót a neten, Kópé közel hajolt hozzám, hogy megsúgja, ő milyet szeretne. Megsúgta. Megkértem, súgja meg újra. Megsúgta. Én újra megkértem. És ez mehetett volna a végtelenségig, mert nem értettem. Kértem, súgja meg Apucinak. Ő se értette. Kértük, mondja meg hangosan, mert nem értjük. Megmondta. Így se értettük. Akkor tagoltan, mint a hülyéknek elismételte. Apuci megelégelte, megkért írjam be a google-ba, amit a gyerek mond. Én szkeptikus voltam, azt hittem, Kópé valamit félrehallott. De nem!!!! Létezik tűz bakugan. Állítólag az egyik gyerek az oviban mondta, játszanak ilyet. (mert ilyet itthon tuti nem lát a tv-ben) Elég vadnak tűnik. Aztán megnyitottam ezt az oldalt és innen lehetett választani. Számomra a Ben10 sem mond sokat (legalább már hallottam róla), onnan választott egy színezőt, Picúrnak pedig én választottam.



Nincsenek megjegyzések: