2010. december 2., csütörtök

Angyalok az ajtón




Tetszett a gyerekeknek az adventi naptár! Úgy örültek a kis zacskóban lapuló 4 szem mazsolának, mintha egy zsáknyi csokoládé lenne. A feladat kezdésnek nagyon könnyű volt: Építsetek egy tornyot közösen!
Az angyalok segítségképpen egy kis tornyot is rajzoltak a cetlire. Azt gondolták segítség. Mert itt már elindult a vita: az a rajz egy Duplo kockákból épített torony (ezen az állásponton voltam én, persze, hisz én rajzoltam) vagy létra (Kópé szerint és Picúr is ezt szajkózta, mert mindig Kópét utánozza). Akkor építsünk létrát.
-Jaj ezek az angyalok jobban meggondolhatnák, mit kérnek! (Kópé)
Végül elég jól sikerült a torony és a létra is.
Kíváncsian várom, ma a "Rakjátok el fürdés előtt a játékaitokat"-ra mit szólnak. Vagyis mit szól Kópé, mert Picúr ugyanazt fogja mondani.

Advent vasárnapjain nemcsak getyát gyújtunk, hanem egy-egy angyal is megjelenik az ajtónkon. A fenti kép alapján készítettem őket.




1 megjegyzés:

Roodkapje írta...

Végre tudjuk, mi, olvasók, hogy hol laksz! (középső kép)
A 24-es ajtószám megvan, az utca, város és ország kitalálása igazán nem lehet nagy vasziszdasz!