2010. december 19., vasárnap

Mézeskalács 2.- sütögetés

Láttam egyszer Nigella Lawson egyik főzős műsorában, ahogy előkapott a szekrényből egy szerény kiszúróforma készletet. Onnantól nem is igazán érdekelt maga a sütemény, amit csinált, csak arra gondoltam: NEKEM IS! NEKEM IS! NEKEM IS KEEEELL!

De hiába koncentráltam erősen, nem fordult a kamera felé, hogy jószívűen felajánlja a kisbőröndnyi formát. Úgyhogy gyűjtögetni kezdtem. Van már kisautó, repülőgép, de elefánt és víziló is. Csináltunk ilyen mézeskalácsokat is, hogy ne csak az uncsi hullócsillag, fenyőfa, hóember vigyorogjon a tálon:D.




4 megjegyzés:

Roodkapje írta...

egy lógó viziló az Álmoskönyv szerint is jót jelent.
Remélem, stabil a fátok.

Orsi írta...

Volt, akinek a bombázó repülő ragadta meg a fantáziáját: hogy de kérem, ez mégiscsak karácsonyra készül.
Én azt gondoltam vitorlázó repülő. Hát hiába, nem mindenkinek ugyanaz jut eszébe.

Roodkapje írta...

jó, tegyünk egy próbát. A vizilóról mire asszociáltál? Átlagos kvalitású operaénekesnőre, amint épp karácsonyi áriákat... ?

Orsi írta...

Szerintem egy figyelmeztető jel, hogy mennyit is lehet enni.