2010. december 7., kedd

Mézeskalács 1.- készülődés



Ma mézeskalácsot fogunk sütni! Kópé imádja enni és készíteni is. Ha az idő is úgy engedi, mert a méz elfogyott, viszont esik az eső. Van egy bevált mézeskalács receptem, de azért nézelődtem kicsit. Így akadtam arra az oldalra, ahol illusztrátorok osztják meg kedvenc receptjeiket a világgal. A baj ezekkel a finomságokkal, hogy a gyerekeket nem lehet visszatartani és akkor a vacsorára rá se néznek.





Ez az aszalt gyümölcsös a kedvemcem!:







Forrás: http://www.theydrawandcook.com/

4 megjegyzés:

Roodkapje írta...

kérnék olyan mézeskalács-receptet, amiben nincs méz.
a mézallergiásokra is gondoljon a blog!!
de ugye nincs harag..

Orsi írta...

Pont tegnap néztem a boltban, hogy lehet kapni mézhelyettesítőt. Hajrá!

Roodkapje írta...

és az mi?
osztályfőnök-helyettesről már hallottam, de azzal sincs túl jó tapasztalatom.

Orsi írta...

Holnap megnézem, ígérem. Mintha a diabetikus élelmiszereknél láttam volna, de mivel épp arra gondoltam, ez se kell senkinek- milyen nagyot tévedtem-, nem jegyeztem meg, melyik polcon is volt.