2010. április 27., kedd

Anyák napjára

Arra gondoltam tegnap, hogy hátha van olyan olvasóm, aki innen szeretne ötletet meríteni az anyák napi készülődéshez. Ez a gondolatom olyan erős lett, hogy le is ültem gépelni. Persze nem ahhoz a géphez, amelyiken a képek vannak, így előrebocsátom, képet majd csak este csatolok hozzá. És nagyon remélem, Nagyi ezen a héten elfelejti a mókapolcot, különben nem lesz meglepetés.

Az ötletet az oviból csentem, a mellettünk lévő csoport csinált ilyet, és megtetszett. Kartonlapot félbehajtottam. Belülről tulipánt rajzoltam rá, majd kivágtam. A karton belső oldalára vegyes színekből filcdarabokat ragasztottunk. Végül összeragasztottuk a két oldalt, így egy színes tulipánt kaptunk.

Íme a képek:







Tavaly, (vagy tavalyelőtt?) filcvirágot csináltunk. A szárába hurkapálcát fűztünk és Kópé a virágot teletömte vattával, hogy jó pufi legyen. A varrás persze az én tisztem volt, de mégiscsak együtt készítettük.

Íme ők azok:



Nincsenek megjegyzések: