2010. április 27., kedd

Tűkön ülsz?

Ha tűkön ültél eddig, mikor kerülnek már fel a képek az anyák napi csodáinkhoz, akkor nem kell tovább rajtuk ülnöd! Szállj le! Feltettem őket. (Ez a mondás azért elindítja a fantáziámat. Ugyan kinek jutna eszébe tűkre ülni?)

És néhányan érdeklődtek, hogy hogyan is kell koszorút fonni. Mert csak annyit írtam rőla, hogy készítettünk egyet. Én kétféleképpen szoktam:
- fogok 3 szál virágot. Úgy igazítom őket, hogy a virágok egymás alatt legyenek. 3as fonással összefonom őket, folyamatosan pakolom hozzá az új és új virágokat, de végig 3as fonással fonom a szárakat. (néha több szár megy együtt)
- a virágokat úgy rendezem, mint az előbb, de nem fonom őket, hanem egy jó hosszú fűszállal körbetekergetem a szálakat. Új virágokat adok hozzá, tovább tekerem a fűszálat. A fűszálhoz odacsomózok egy újat, ha már kezd rövidülni + a virágszálakra is rácsomózom ilyenkor.

Nincsenek megjegyzések: