2011. január 4., kedd

Boldog új évet és süss sütit!

Boldog új évet kívánok minden olvasómnak, meg azoknak is, akik nem olvasnak, bár őszintén nem értem, miért nem?! :D

Viccesen indult az évünk, a gyerekek kitettek magukért szilveszterkor, pedig nem is fizettünk nekik, hogy szórakoztassanak! És 9-negyed 10-ig aludtak másnap! Köszi gyerekek!

Az alváslehetőség miatti hálaérzet még most is tart, így Kópé első "süssünk sütit!" felszólítására gondolkodás nélkül igent mondtam. Mondjuk gondolkodhattam volna, mert a joghurtos tésztás, meggyes sütihez épp csak joghurt, meg meggy nem volt itthon (utóbbi csak fagyasztva és nem két pillanat kiolvasztani). De nincs probléma, csak megoldandó feladat!- legyen ez az év mottója, hiába tisztára lelkes vagyok. A szomszédból joghurtot kértem (Köszi Réka!), meggy helyett meg málnát használtam (az épp volt kiolvasztva). Megosztom ezt a receptet, mert pofon egyszerű. Kópé már fejből tudja és diktálja, mit adjak a kezébe. Íme:

1 pohár joghurt
2 pohár cukor (a joghurtospohárral- én csak 1-et szoktam beletenni)
3 pohár liszt
fél pohár olaj
3 tojás (Kópé rámszólt, hogy 3-at adjak, én kettőre emlékeztem)
1 zacskó sütőpor

Az egészet csak össze kell keverni és bele a tepsibe. Ki se kell vajazni, mert van a tésztában olaj.
Bármivel lehet ízesíteni. Most málna és kókuszreszelék került bele, de meggyesen szeretjük a legjobban. Csináltam már szilvás-diós variációban is. Fogalmam sincs, pontosan mennyit kell belerakni (Kópé, valószínűleg tudja:D), szeretem, ha a tészta mellett sok a gyümölcs.



(a képen szilvás-ribizlis variációban látható a süti, és holnap veszek ribizlit! KELL!)

Nincsenek megjegyzések: