2011. január 22., szombat

Csigafutam


Már hónapok óta halogatom ezt a projektet, mintha én is indultam volna a futamon. Létezik olyan csigafutam társasjáték, amit meg lehet vásárolni játékboltokban. Én azzal a verzióval nem is találkoztam, csak egy gyerekbuliban láttam a házilag elkészített verzióját. Kár, hogy nem gepárd galopp, vagy vándorsólyom reptetés a címe, akkor talán hamarabb megcsináltuk volna. Jobb később, mint soha- hogy egy közhelyet is pufogtassak.



A színek tanulásában segít Picúrnak, Kópénak meg abban, hogy megtanuljon veszíteni is.
Készítettünk 6 különböző színű csigát, ugyanezeket a színeket felragasztottuk egy dobókockára és rajzoltam egy alapot, amin "lépkedhetnek" a csigák.

A játékszabály:
Kiválaszt mindenki magának egy csigát. Annak drukkol, de amilyen színt dobunk, az a csiga lép. Ebben nem lehet csalni, így nem tehettem mást, nem Kópé csigája nyert.

Úgy is lehet játszani, hogy csak akkor léphetsz, ha olyat dobsz, mint a te csigád. Így sokkal lassabb. Viszont a kreatív anyuka, akitől az ötletet lestem, csak 3 csigát készített, de minden csigának két színe volt- az egyik oldala ilyen, a másik olyan. Ezzel rövidíteni lehet a játékidőt.




Nincsenek megjegyzések: