2011. január 26., szerda

Szülinapi zsúr és farsangi jelmez



Tegnap megtartottuk Picúr zsúrját. Diafilmet vetítettem, lufit hajtogattam, aztán lepkefogót is játszottak a gyerekek- sajnos az elefánt eléggé göthösen fújta a levegőt, így a lepkék nem tudtak rendesen kirepülni. A torta jól sikerült, marcipánból készítettem egy kis képet rá. Kinyújtottam a marcipánt és kiszúró formákkal csináltam a figurákat díszítésnek.
A buli végén ismét lufihalmok okoztak fejtörést. Mit is kezdjek velük? Durrantsam ki? (sikítás mindenfelől) Egyszer már csináltunk lufiarcokat, most inkább összekötöztem őket. Így sokkal érdekesebb labdázni velük. És megállapítottam, ha a fejemre erősítem egy sállal, máris kész a jelmezem, ha be kellene öltözni ismét az ovisfarsangon a szülőknek is. Nem, erről nem készült kép! Sőt megnéztem magam, és megállapítottam, nem csinálok magamból ekkora hülyét. Ha visszagondolok rá, máris röhögnöm kell magamon.


Nincsenek megjegyzések: