2010. január 28., csütörtök

Lufiarcok

Tegnap elkezdtük leszedni Picúr szülinapjára felerősített lufikat. Elővettem egy alkoholos filctollat és kitaláltam, rajzoljunk arcokat a lufikra. Felhívtam Kópé figyelmét, hogy nagyon vigyázzon ezzel a filctollal, mert nem lehet lemosni.
-Soha?
-Soha.
-Na akkor én nem rajzolok ezzel. Soha.
Hm, azt hiszem túlzásba vittem az óvintézkedéseket. Így nem készülnek el a lufiarcok. Soha. Megmutattam, hogyan gondoltam a rajzolást. Megfogta a tollat, mint egy égető piszkavasat. Tovább tartott elmagyarázni, hogy csak normálisan rajzoljon, nem lesz semmi baj, mintha nem is szóltam volna és sikálni kellett volna a kezét. Hiába, mindig tanul valamit az ember.
Valahogy csak elkészültünk. Aztán az arcunk elé tettük a lufikat és úgy beszélgettünk.












Nincsenek megjegyzések: