2010. január 12., kedd

Buszt Teri néninek!

Ma a BKV sztrájk miatt itthon maradt Kópé. Tegnap kérték az oviban, hogy aki csak tudja, tartsa otthon a gyereket, mert néhány óvónéni és dadusnéni nem tud jönni. Míg Picúr aludt, elmagyaráztam Kópénak, hogy mi is az a BKV sztrájk. Aztán ő összegezte: nem dolgoznak a buszok, mert megsértődtek a főnökeikre.
Én nem pont így fogalmaztam, de egy 4 évesnek nem is annyira lényeges a kollektív szerződés:D. Az egyértelmű volt neki is, hogy pl. Teri néni nem tud menni az oviba, mert ő busszal jár. Úgyhogy készítettünk egy buszt, ami majd Teri nénit elviszi az oviba:
A kis dobozra én rajzoltam fel az ablakokat és a sofőrt is:








Bár csak a teteje nyitható, Kópét ez nem zavarta meg. Sőt. Tetszett neki, hogy ebbe a buszba csak a tetején lehet beugrálni. Beleugrott néhány Duplo figura és már indult is a busz "Kaniforniába" (A Verdákból hallotta, és hiába magyarázom, hogy Kalifornia.) Ja, hogy Teri néni nincs a buszon? Nálunk mindig így alakulnak a játékok. Valahogy elkezdjük, de nem biztos, hogy úgy is fejezzük be. Egyébként Kópét is megkérdeztem, mi lesz Teri nénivel? "Jöhet ő is Kaniforniába, ha akar."

Nincsenek megjegyzések: