2011. január 16., vasárnap

Patchwork (első lépések)


Karácsony után láttam a deko tv-n, hogyan készül Kriste a karácsonyra (Kristie's Homemade home / Majd Kristie megmutatja). Játszi könnyedséggel üveget fújt, meg koszorút készített, meg dekorált (egy egész házat, nemcsak egy szerencsétlen kis nappalit), meg karácsonyi partit tartott a barátainak, meg meglepetés ajándékot is készített a váratlan!!!! gyereklátogatóknak. Meg csomagolt, meg díszeket készített, meg...Ja és nem utolsó sorban patchwork technikával ajándékváró zoknikat varrt, olyan kandallóra akaszthatót. Jah, kandalló... És én elhittem, hogy patcworközni olyan könnyű. Elhittem!!! Pedig mindig megfogadom, nem dőlök be semminek, amit a tvben látok, de ez tényleg könnyűnek tűnt. És akkor kitaláltam, Picúr a szülinapjára kis babaágyat kap, én pedig varrok bele pathcwork technikával takarót és kispárnát. Majdnem Apucit is rábeszéltem, hogy csinálja meg a kiságyat és ne a Fakopáncsban vegyük meg. Végül megegyeztünk, inkább megvesszük. De én alkotni akartam. És végül alkottam is. Hogy mennyit összeszenvedtem, azt nem írnám le. Elég annyi, hogy rájöttem, mi a furcsa Kristie műsoraiban. Nincsenek körülötte a gyerekek! Senki sem rángatta a bal könyökét a varrógépnél, hogy "Anya, mi aaaaz? Miccsinááász?", meg az üvegfújásnál se nyúlt bele a folyékony üvegbe senki. Jelzem nálunk se! (mert ilyenbe bele se fognék)

Mindenesetre kész. Örült neki. És ez a lényeg.
Olyan gyönyörű dolgokat találtam ilyen technikával, hogy igazán irigykedek.

Kép: álomtextíl.hu

Nincsenek megjegyzések: