2010. február 19., péntek

Farsangi ráadás



Pénteken bohócot csináltam magamból. Pontosabban nyulat. Szülők is mehettek a farsangi mulatságra, de kötelező volt beöltözni. Az IKEA-ban vettem egy nyuszis álarcot. Gyerekméret, de azért hordható. Meg felvettem egy fehér hosszúujjút. Csak ügyelnem kellett, nehogy azt rántsam magamra, ami kicsit átlátszó, mert bár kínomban nevettem volna, de a katolikus oviban nem biztos, hogy velem kacagtak volna a többiek.

Bár tegnap már csütörtök volt és a farsangi szezonnak szerdán vége lett, azért Kópé javaslatára beöltöztünk itthon is. Ő teknős lett. Sállal egy díszpárnát kötöttünk a hátára. Én királynő lettem- pokróc volt a talárom, fakanál a jogarom és egy játékvödör a koronám. Szépen néztem ki. Mivel Picúr nem tűr meg semmit magán, ezért őt méhecskének neveztük ki (csíkos póló volt rajta). Így vonultunk fel-le a szobában. A kis méhecske meg jött utánunk. Aztán ettünk-ittunk, jót mulattunk. (Úgyis vacsoraidő volt ;), így legalább nem kellett könyörögni, hogy jöjjenek enni.)

Nincsenek megjegyzések: