2010. február 12., péntek

Futrinka utca


A hétvégén színházi élményekkel gazdagítottuk nagyobbik gyermekünk életét. Apucival ment Kópé megnézni a Futrinka utca lakóinak történeteit, nekem a főzés és házimunka örömei maradtak. Mikor hazaértek, megkérdeztem, miről szólt, de Kópé Apucihoz irányított, hogy majd ő elmondja. Nem akartam kiábrándítani (egyikőjüket sem), hogy nem a történet érdekel, hanem, hogy Kópé azt hogyan adja elő. Úgyhogy Apuci elmesélte a kolbászkerítéses, bögreházas, Sompolyogi Rókás, Cicamicás történetet.

Vártam egy-két napot és megpróbáltam újra. Elővettük a papírlyukasztó eszközeinket, amik közt cicaforma is található. De Kópé lerázott, hogy ez a cica nem is hasonlít Cicamicára és különben is:
- Apuci a múltkor már elmesélte, miről szólt a mese. Nem emlékszel anya?


1 megjegyzés:

Roodkapje írta...

Panni, olvasd el a kérdőíves blogbejegyzésem alját.