2010. február 16., kedd

Fodrász leszek

Kópé haját én nyírom. De azért ez nem az a klasszikus fodrászkodás. Picúrnak még kicsi a haja, úgyhogy nála sem élhetem ki hajformázási mániámat. Viszont vannak babáink. Picúr karácsonyra is kapott vagy hármat. Apuci szerint ezeket magamnak vásárolom. Lehet, azért jutott erre a meggyőződésre, mert a beszélős baba (10 dolgot tud mondani gombnyomásra!) beszerzésekor letörölhetetlen vigyorgásban törtem ki, és amint aludni mentek a gyerekek, rögtön próbálgatni kezdtem. És szép hosszú haja van.
Mivel már Picúr is előszeretettel cibálja a babák haját, sokszor elővesszük a fésűket és nekik esünk.

Kópé látott minket, de nem akart ebbe a lányos mókába bekapcsolódni, viszont elővette a pasztellkrétákat. (Olyasmi, mint a zsírkréta, de mégis más)



Aztán elővette az ollót is. Na erre már én is odamentem megnézni, hogy ő mit alkot. Rajzolt egy lányt (csak a fejét, kicsit a kalap nélküli lány jutott eszembe róla), színes hajjal és azt vágta le. Ilyen lett:



Nincsenek megjegyzések: